Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... }

comme les filles

for the last 10 years [not joking, it all started around the age of 12] i've been on a endless quest for my true self… finding a way to feel comfortable in my own skin.
i've had all kinds of styles… sporty [i was on a basketball team], skater [i was a sk8r girl, hail the Lavigne days], the preppy [yes, polos included], the California casual vibe [Abercrombie, American Eagle, Aeropostale… all that], the ethnic [it was all on the jewelry and printed basics], the fashionista [you know, wannabe Olsen lost triplet], the all grown up-just basics-in nude colors designer [a safe-and boring- closet], the all messed up [current]

en los últimos 10 años [no es broma, empece a los 12] he estado en la búsqueda incesante de mi verdadero yo… encontrar una manera de sentirme comoda en mi propia piel.
he pasado por todos los estilos: deportista [estuve en un equipo de basket], skater [bajo la influencia de Lavigne], la preppy [si, con todo y polos], el estilo casual californiano [desde Abercrombie, pasando por American Eagle, llegando a Aeropostale… si, ese mero], el etnico [solo comprometi la joyería y uno que otro basico con el grafico], la fashionista [ya saben, la que desea ser la trilliza perdida de las Olsen], la diseñadora madura-muy basica-y en tonos neutros [un closet seguro, aburrido], y el que no tiene sentido [ahorita]
 
note the prescription glasses on top of the sunglasses… 
me since i slept for days with my contacts and now i cant wear them.

nótese los lentes oftálmicos sobre los de sol…
yo desde que me quede con los de contacto por dias y ahora no puedo usarlos.
 
so basically now there is no 'set' style that can define me…
maybe there is, i dont know.
[maybe irreverent? but isn't that a trend? ew]
i just mix and match what ever makes sense to me color wise.

asi que basicamente no hay un estilo predeterminado que pueda definirme…
quizas si, no se.
[quizas irreverente? pero que no esta de moda eso? ew]
pero solo mezclo lo que tiene sentido en mi mente por escala de color.

 
what i do know is, i have never felt quite feminine…
so skirts and dresses make me feel awkward.
but this, this is different…
remember those years around the half of the first decade of the new millenium?
all the deconstructed hems that flooded the sidewalks?
well, thank Rei and Junya for that.

lo que si se, es que nunca me he sido completamente femenina…
asi que las faldas y vestidos me hacen sentir rara.
pero esta es diferente…
recuerdan esos años de la mitad de la primer decada del nuevo milenio?
todas las orillas deconstruidas que inundaron las banquetas?
bueno, agradézcanle a Rei y a Junya por eso.

[ancient Puma aviators  +  Zara padded leather jacket  +  YSL T-shirt  +  CDG skirt  +  Alexander Wang prisma tote  +  Burberry Prorsum creepers  +  F21 ring  +  Marc Jacobs + Maripol chain necklace and twist ring  +  CHANEL Khaki Vert nail polish]

0 comments:

Post a Comment