Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... }

Hermès Kelly Calèche + CKJ rings

i gotta tell you, there's no better accessory a person can own than a good smell…

tengo que decirles algo, no existe mejor accesorio que una persona puede tener que un buen olor…
 
a good extra bonus is the removable lock…
[sadly this is not mine, its my mom's… she smells so good in it, i think. But me, apparently im still under the 90's unisex spell… this is kinda too girly for me… good in all ways]

un bonus extra es el candadito re-movible…
[tristemente este no es mio, es de mi madre… huele tan rico en el, yo pienso. Pero yo, aparentemente vivo todavia bajo en encanto unisex de los 90's… para mi este es un poco muy femenino… positivamente en todos los sentidos]
and i got this ring set because of the perfect studded one… i still want the CDC one but this is a more budget-friendly version… 

y compré este set de anillos por el perfecto de piramides… todavia quiero el CDC pero esta es una versión mas amigable con mis ahorros…

0 comments:

Post a Comment