Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... }

Louis Vuitton + Marc Jacobs

a quick visit to the Louvre on a sunday for the exhibition at the Musée des Arts Décoratifs that was opened during Fashion Week… [such a big deal because of Marc's outfit]

una rapida visita al Louvre en domingo para la exhibición en el Musée des Arts Décoratifs que se inauguro durante la Semana de la moda… [todo un escándalo por la vestimenta de Marc]

me as an industrial designer i believe the thing that made me super nostalgic was this sketches made by hand and technical specifications… the things they teach you at school and you wonder 'what for?'

para mi como diseñadora industrial creo que lo que mas me lleno de nostalgia fueron estos bocetos a mano con especificaciones tecnicas… las cosas que te enseñan en la escuela y te preguntas 'para que?'
beach furniture that you carry along…

mobiliario de playa que cargas contigo…
aesthetically this was a major pleasure… me and the love for x-rays and concepts that seem obvious until you see them live… x-rays to the XIX century suitcase…

esteticamente esto fue muy placentero… para mi y mi amor a los rayos-X y conceptos que parecen tan obvios hasta que los ves en vivo… rayos-X de la maleta del siglo XIX…
 
and the infamous candy wall… filled with sweet treats… collector pieces from the collaboration between Marc and LV…

y la afamada pared de dulces… llena de piezas deliciosas… objetos de colleccion fruto de la colaboracion entre Marc y LV…
other favorite… legs+shoe installation… well, i give you this link and see the rest with better pics…

otras fueron mis favoritas… instalacion piernas y zapatos… mejor les paso un link con mejores fotos…

0 comments:

Post a Comment