Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... }

Theurel & Thomas



Anagrama is one of the world's top branding development firm that is proudly Mexican;
and as a design aficionado, their work is something i respect and admire…
the whole concept for this maison du macarons mexicaine is something i enjoy to the bones.
incredible local ingredients, with the classic french patisserie dessert.
which brings the pop of color to an all white decor; this to me is my idea of heaven.

Anagrama es una de las mejores firmas de desarrollo de branding que es orgullosamente mexicana;
y como fan del diseño, su trabajo es algo que respeto y admiro…
todo el concepto para esta maison du macarons mexicaine es algo que me mata y me enamora.
los increíbles ingredientes locales, con el clásico postre de repostería francesa,
que le da ese toque de color a toda la decoración en blanco; esto es para mi la idea del cielo.

they have summer special flavours!
the horchata one is the top of my list… that and the honey-lavander one and well, i loved them all.
if you ask me, i am a champagne kind of girl, so get your glass and enjoy the ride.

tienen sabores especiales de verano!
el de horchata es mi favorito… y el de miel con lavanda y bueno, todos estan MUY!
si me preguntas, soy de champagne, asi que toma una copa y disfruta ;)
hay varios puntos ya en Mexico… checa su Facebook para que si estas cerca los visites

0 comments:

Post a Comment