Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... }

shattered


factors can set off the worst version of ourselves…
it's easy to go to back to our bad old habits, and they die hard.
strength within our inner controller is a must to avoid letting go of all the lessons learnt…

factores pueden detonar la peor version de nosotros mismos…
es facil regresar a los malos hábitos, y son difíciles de matar.
fuerza en nuestro controlador interno es esencial para evitar olvidar lo aprendido…


sharp, chaotic, broken structures that maintain themselves together have always been my soft spot.
as i run in circles and find a world that makes no sense to me whatsoever,
collecting things from all over the place to unite them at the end makes me feel like my life is complete.
temporarily at least, nothing last forever. nothing is permanent.

estructuras caóticas, agresivamente destruidas que se mantienen integras siempre han sido mi debilidad.
mientras corro en círculos encontrando un mundo que no tiene sentido para mi personalmente,
coleccionar cosas que encuentro en lugares al azar para unirlos y sentir que mi vida esta completa.
temporalmente, nada es para siempre. nada es permanente.

[MAC bronze shimmer  +  Hussein Chalayan x UM printed jacket + pull tank top  +  MMM x Swarovski crystal necklace  +  APCLPSO RAVACE mini clutch  +  FENDI faceted heel pump]

0 comments:

Post a Comment