Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... }

Maison Martin Margiela Geo cone heel boots

Forgive me God for i have sinned.
well this is an old sin, i dont regret… i guess that makes my forgiveness null.

Perdóname Dios que he pecado.
bueno este pecado fue hace mucho, y no me arrepiento… creo que eso hace mi perdón nulo.

The heel is perfect for walking… this are trés parisienne, stylized yet subtle.
and yes! they are 35.5 now i've officially gained the title for 'Cinderella's stepsister' i'll make any shoe fit!

El tacon es perfecto para caminar… son tan parisinos, estilizados pero sutiles.
y si! son 35.5 [23cm!] ahora oficialmente me he ganado el titulo de 'hermanastra de Cenicienta' yo me encargo de que cualquier zapato me quede!

the reason that justified this purchase was… besides the 80% off with an extra 10% [insane!]… i know i have WAY more than enough black shoes, but this are different… a subtle purple-ish gray that apparently only i get to identify. [meaning: its me and my imagination]

la razón que justifico esta compra fue … ademas de un 80% con un extra 10% de descuento [de locos!] se que tengo MAS que suficientes zapatos negros, pero estos son diferentes… un ligero tono gris moradezco que aparentemente solo puedo identificar yo [o sea que es mi imaginación]

Perfect everyday shoes… courtesy of Maison Martin Margiela
im obsessed.

Zapatos del diario perfectos… cortesia de Maison Martin Margiela…
estoy obsesionada.

0 comments:

Post a Comment