Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... }

its not forbidden to smile…

the thing is… i look funny when i do…

el problema es que me veo chistosa cuando lo hago…
i wore this tunic i made [like 3 years ago?] it was a school project… my teacher said 'no, its lacking proposal…' [she was the same who said NO to my shield bag] what she could not understand its that its so simple in construction you have NO material waste… simple straight cuts… mathematical dimensions… simple.
it looks very Céline today… if only my teacher knew.

use esta tunica que hice [como hace 3 años?] fue un proyecto escolar… mi maestra me dijo que le faltaba propuesta [fue la misma que no aprovo mi bolsa 'escudo']… lo que no entendia era su simplicidad de construcción y aprovechamiento de material porque no hay NADA de desperdicio… cortes rectos… dimensiones matemáticas… simple.
se ve muy Céline hoy… si tan solo mi maestra supiera.
simplicity calls for extreme attention to details.

la simplicidad exige alta atención a los detalles.
and of course… my favorite spot.

y claro… mi lugar favorito.
[wool+leather tunic by me  +  frames+nailpolish CHANEL  +  boots Maison Martin Margiela]

[tunica de lana+piel mia  +  lentes+esmalte CHANEL  +  botas Maison Martin Margiela]

0 comments:

Post a Comment